piatok 14. apríla 2017

Collingwood regrút Adam Treloar hity späť na kritiky nad AFL obchodu vôle

cenený Collingwood regrutovať Adam Treloar reagovala zlostne s vôľou nad jeho vnímanú kritikou Richmonde AFL zoznamu Prehrávanie. Vo svojom prejave na Falls Creek výcvikového tábora v stredu Treloar hneval Tigers priaznivcov, keď povedal, že Collingwood je "lepšia list" bol dôvod, prečo sa rozhodol zavrhnúť predohry z Punt Road vstúpiť do koláča v priebehu ochrannej lehoty AFL.

pripomienky spôsobil rozruch na sociálnych médií a viedol Tigers legenda Kevin Bartlett označiť 22-ročný "preškolil" a "bludy" na jeho SEN rozhlasovej šou.Štvrtkového popoludnia už Treloar dosť a vzal na Twitter, aby vyjadrili svoju nevôľu na odvolanie reaction.Anti-dopovať agentúru voči Essendon nie výroku o vine začína Viac

"Nikdy som raz mal kopať v Richmonde, "tweeted Treloar. "Poďakoval som im vŕšia pre (ich) záujem a úsilie vo mne a ja im prajem len to najlepšie - sú dobrý tím. Dostal som sa pýtal, prečo som (zvolila) hrať na Koláče a samozrejme ľudia budú so mnou nesúhlasí, pretože ľudia majú rôzne názory - to je ľudská povaha.Ale nie je mi súdiť ako osoba, pre hru, ktorá len zaberá tak malú časť svojho života.

"Je to len hra."

Po štyroch sezónach s väčším western Sydney, Treloar povedal klub chcel byť vymenený späť do Melbourne byť bližšie k rodine a priateľom. Bol nominovaný Collingwood ako jeho prednostné cieľ, a to napriek odvážne hre Tigers. "Ľudia si môžu myslieť, že som hlúpa, pretože Richmond má veľa dobrých hráčov…ale myslím, že Collingwood mať lepší prehľad, mladší zoznam, ktorý za pár rokov bude možné azda vyhrať premiéra, "p ovedal Treloar o svojom rozhodnutí v stredu.

premiestnite pevný bežiaci záložník má na koláče nebol úplne hladký jedna s čerpané z vyjednávania nakoniec vedie k GWS vyhlasovať dva výbery v prvom kole na oplátku. Obri sa hnevala, keď unikli videa ukázal Treloar podpise zmluvy s Collingwood pred obchodná dohoda bola hotová.

To prišlo potom, čo Treloar prešiel tajnú triesla chirurgický zákrok bez vedomia Giants, keď bol ešte oficiálne ich hráč [Treloar bránil toto rozhodnutie v stredu. "Mal som zdravotné vykonáva na Collingwood a dali mi trochu radu o tom, čo si mysleli, že by sa mohlo stať, ale nakoniec si to nechal pre mňa - to bolo moje rozhodnutie," povedal

"I. nebol Giants hráč v tej dobe, alebo (aspoň) som naznačil im, že som nechcel, aby sa tam a chcel byť obchodované, a toto rozhodnutie by dodržali. Chcel som ísť do paľby…to je dôvod, prečo som sa dostal operáciu vykonať. "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára